Veel gestelde vragen

Ik ben consument kan ik toch bestellen bij Evenementenhorecakaarsen.nl groothandel?

Ja, dat is geen probleem. Ook particulieren kunnen genieten van de voordelige online prijzen en van de hoge kwaliteit van de door ons aangeboden producten.

Ik ben grootverbruiker kan ik wellicht nog wat extra voordeel krijgen als ik bestel?

Al onze producten zijn al zeer voordelig geprijsd en ook hebben de meeste producten een staffelprijs voor nog meer voordeel. Als grootverbruiker kunt u altijd vrijblijvend vooraf contact met ons opnemen dan bekijken wij samen de mogelijkheden.

Kan ik jullie bellen met een vraag?

Ja natuurlijk, bel ons gerust op +31 (0)13 850 2002 van maandag tot en met vrijdag op kantooruren of stuur een email naar info@evenementenhorecakaarsen.nl

Je kan de vraag of opmerking ook doorgeven via onze contactpagina

Als er iets niet op voorraad is kunnen jullie dit dan reserveren?

Uiteraard worden er voor zowel bedrijven als particulieren bestellingen in de reservering gezet voor allerlei redenen. Wij zetten graag een bestelling voor je in reservering en leveren dan uit op de gewenste datum. Neem gerust vrijblijvend contact met ons hierover op.

Voor de meeste vragen over bestellen en verzenden verwijzen wij graag door naar:

Betaling en Verzending

Waar vind ik mijn tracking van de verzending?

Die is terug te vinden in uw account of eventueel ook op de pdf bijlage van de factuur. De tracking staat rechtsboven op de pdf als verzendmethode. U ontvangt ook van de transporteur status meldingen van het pakket en wanneer het gebracht wordt. Meestal gebeurt dit in de nacht nadat de producten door ons zijn ingepakt omdat het dan pas door de distributie centra verwerkt wordt. Ontvangt u geen enkele tracking neem dan contact met ons op, waarschijnlijk heeft u een fout gemaakt in het email adres tijdens de bestelling.

Waarom zou ik een account aanmaken?

Door een account aan te maken in onze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, verzending volgen en meer

Waarom krijg ik geen bevestigingsmail van mij bestelling?

Wij sturen altijd een bevestiging van de bestelling. Het kan echter voorkomen dat deze bevestigingsmail niet bij je aankomt. Het kan zijn dat je tijdens het bestellen een fout hebt gemaakt bij het intikken van je email adres of wellicht zit de bevestiging in de Spambox. Wat ook kan zijn is dat je gebruik maakt van hotmail. Hotmail laat niet alle emails door en zet ze zelfs niet in de spambox, wij adviseren daarom om over te stappen naar een Gmail account van Google. Twijfels? Bel ons gerust even en wij zoeken het voor je na.

Mijn BTW nummer wordt niet geaccepteerd?

Het btw nummer dient ingevuld te worden zonder puntjes, spaties en zonder de landcodes zoals NL of BE. Let er bij Belgische btw nummers ook op dat deze compleet ingevuld worden dus ook met de eventuele "nullen" ervoor. Als alles juist is zal de automatische btw validatie het btw nummer controleren en goedkeuren waarna de bestelling kan worden geplaatst.

Hoe zit het met mijn privacy?

Hiervoor verwijzen wij je graag door naar onze pagina Privacy

Mijn bestelling is er na 1 werkdag nog niet, moet ik mij druk maken en hoe kan dat?

Check svp de tracking van PostNL die je gekregen hebt via de email wellicht is PostNL vertraagd, al aan de deur geweest of ligt het pakket bij de buren. Wij versturen normaliter de bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst betaling, Kom je er echt niet uit stuur ons gewoon een mailtje of bel gerust even dan zoeken wij het voor je uit. Je vindt het tracking nummer ook op de factuur die wij je per email toesturen. Bij grote pakketten, zoals tuinfakkels 120cm, en zware pakketten boven de 20 kg kan het soms een dag langer duren voordat de goederen worden aangeleverd omdat deze bijzondere pakketten via een ander distributie centrum lopen.

Ik wil wat retour sturen, kan dat?

Meestal geen probleem, als het binnen 14 dagen na ontvangst is en als het product niet gebruikt of beschadigd is. Vraag wel eerst een retourformulier op via de contactpagina en voeg dit correct ingevuld samen met de factuur toe aan het pakket. Pallet zendingen en speciaal bestelde mto producten of gepersonaliseerde producten uitgezonderd. Die kunnen namelijk nooit retour.

Waarom zou ik mij op de Evenementenhorecakaarsen.nl nieuwsbrief inschrijven?

Een paar keer per jaar versturen wij een nieuwsbrief met daarin akties, kortlopende aanbiedingen, winakties, prijsvragen, franco leveringen en kortingen tot wel 50% daarnaast blijft je altijd op de hoogte van alles wat nieuw is op sfeer gebied

Het product is niet op voorraad wat nu?

Neem gewoon contact met ons op het kan namelijk best zijn dat het sfeerproduct gewoon in ons magazijn ligt maar dat er nog geen update heeft plaats gevonden in het voorraad beheer. Mocht het product niet op voorraad zijn dan kunnen wij je laten weten wanneer het wel weer op voorrad is of eventueel een alternatief bieden.

Kan ik ook de bestelling laten leveren bij een PostNL afhaallocatie?

Ja, wij hebben flexibele bezorgopties dus je kan kiezen welke dag maar ook waar je het pakket wilt laten bezorgen. Je vindt deze opties automatisch bij het uitchecken en betalen van de bestelling

Ik kan mijn bestelling niet afmaken want de website zit vast

Sporadisch kan dit voorkomen als je nog gebruik maakt van een oudere tablet, telefoon of pc. Dit los je op door een nieuwe versie van je internet browser te downloaden of een andere browser te gebruiken bijvoorbeeld Safari of Chrome

Kan ik ook afhalen bij Evenementenhorecakaarsen.nl?

Standaard kan er niet afgehaald worden omdat dit het logistiekproces verstoord. Bij spoed of iets dergelijks denken wij graag mee of er wellicht logistiek iets mogelijk is.