Nederland

Verzending van je bestelling gaat bij Evenementenhorecakaarsen.nl op de volgende manier

Verzending en levering in Nederland

Onze bestellingen worden bezorgd met DPD pakketservice. Wij verzenden artikelen doorgaans binnen 1 á 2 werkdagen nadat we de betaling hebben ontvangen, mits anders met je overeengekomen. Voor custom made producten zoals bedrukte kaarsen, waxinelichtjes en wijnen met logo en tekst gelden afwijkende levertijden die eerst met je gecommuniceerd zijn. Is de bestelling en betaling binnen voor 22.00 uur dan zal de verzending nog op die dag plaats vinden. Normaliter wordt het pakket de volgende werkdag bij je aangeleverd. ( DPD levert niet op de maandag aan alleen van op dinsdag t/m zaterdag ) Zodra we de bestelling hebben verzonden ontvang je van ons hiervan een factuur bevestiging per e-mail, met daarop ook het trackingnummer. Je ontvangt ook nog van DPD een email met het trackingnummer: Met dit nummer kun je op de site van DPD het verzendtraject van het pakket volgen. Meestal volgt de email van DPD pas op het moment dat zij het daadwerkelijk klaar hebben voor verzending. Wij verzenden zowel binnen Nederland en naar België. Over vragen en klachten betreffende DPD Track & Trace, de leverstatus of levertijd na verzending kan je contact opnemen met DPD.

Afhalen

Afhalen bij een DPD locatie zoals een postkantoor, supermarkt of bouwmarkt? Kies dan gewoon voor deze optie tijdens de invoer van je gegevens in de winkelmand

Afhalen bij ons magazijn is niet mogelijk

Verzendkosten

De verzendkosten voor Nederland zijn € 7,95 per bestelling

De status van de bestelling

De status van de bestelling kan je op elk moment controleren door in je account in te loggen. Wij raden dan ook altijd aan om een account aan te maken en juist in te vullen. In het account vindt je een overzicht van al je bestellingen waarin de status, de door u bestelde artikelen en het totaalbedrag van uw bestelling te zien is.

Tracking

Het trackingnummer van de vervoerder is terug te vinden in de pdf bijlage van de factuur. Dit trackingnummer staat onder "Verzendmethode" aan de rechterzijde van de pagina. De tracking is ook terug te vinden in het account. Tevens stuurt de vervoerder je diverse emails omtrent de status van je pakket.

Retourzendingen

Je kan een consumenten aankoop binnen 14 werkdagen na ontvangst van de goederen ongedaan maken. In dat geval dien je de goederen in oorspronkelijke en onbeschadigde staat retour te sturen. De vrachtkosten zijn voor eigen rekening. De door koper aan Kaarsenfakkels betaalde verzend- en verpakkingskosten komen niet in aanmerking voor creditering. Je ontvangt binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terug mits de producten onbeschadigd en ongebruikt zijn. Op maat gemaakte artikelen, zoals bijvoorbeeld bedrukte kaarsen of relatiegeschenken en artikelen uit een "Aktie" of "Uitloop" kunnen niet geretourneerd worden. Vergeet niet eerst het retourformulier bij ons op te vragen en die samen met de factuur toe te voegen aan het retourpakket.

Bij kennelijke fouten prijswijzigingen voorbehouden